spookey

Nu är jag helt övertygad om att det spökar här. Igår när jag gick & la mig så följde bollen med.
Imorse när jag vaknade så kunde jag inte hitta Bollen, varken i sovrummet eller i garderoben. Dörren var som vanligt stängd men katten var borta. . .

sovmorgon eller inte. När jag ska joa är jag trött när jag är ledig vaknar jag pigg halv 6. Det är inte helt okej. Så nu har jag fördrivit morgonen framför datorn & fönster shoppat.

Igår blev vi bjudna på middag vilket var väldigt trevligt & förjävla bra för vi hade inga vettiga planer för middag alls. Tacos är aldrig fel. Ovanligt tyst var det däremot för den lilla mannen som brukar sitta vid ena änden av bordet var inte hemma.

Idag är det shopping som gäller & jag har redan ångest över alla pengar som jag inte har hunnit bränna än. Men det ska nog gå bra.


Jag hade nog egentligen inget vettigt att skriva. & för alla er som undrar hur ärtan mår så lever han fortfarande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0