Allmänt förvirrad.

Idag vaknade jag av larmet på min mobil, funderade en stund över varför jag ställt larm på en lördag, stängde av det & sov vidare. Vaknade en halvtimme senare, kokade kaffe & tog ut hundarna. Tog en dusch & funderade över vad jag skulle hitta på för kul idag. Då slog det mig att det var fredag idag & att jag ska jobba. Lite katastrof. Jag var inställd på en mysig, regnig lördag & så var det helt plötsligt en jobbfredag Men men halvdag idag & lagom ojobbigt.

Morsdag på söndag är en fin dag.
Varje år brukar jag köpa någon blomma som är mer eller mindre dödsdömd. I år får mammsen ett par skor dom har troligtvis bättre chans att klara sig.

För den som läser min blogg & funderar över om jag har gått & utvecklat dyslexi på senare dagar så är det inte riktigt så. Det är snarare tangentbordet som blivit gammalt & vissa bokstäver vill inte riktigt alltid vara med.




Så då var det alltså fredag vilket egentligen känns ganska bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0