I väntan på att sommaren ska börja.

(Om du som läser har problem med att förstå vad jag skriver så testa att lägga till ett B någonstans i ordet för vårat tangentord tycker ofta att B är en onödig bokstav som man klarar sig utan.)

Eller har den redan gjort det?!
Idag ska det iallafall bli 28grader & SOL säger SMHI.

Igår var stadsarkitekten & satte ut vårat hus. Very exiting.

Idag kom jag på varför jag i höstas bestämde att Pisse skulle kastreras.
För nu har hon börjat släpa in löv & skräp. Igår var det ett löv & idag en bukett med vissna lommor.
Tur att missarna är så jäkla söta.

För ovanlighetens skull så har dom finfina namn.
Det är Al Qaida, Lill Utter, Ettan, Tjockskallen & Stumpen.
Al Qaida är en terrorist från Gryta, Tjockskallen har ett jättehuvud, Lill Utter ser ut som våran Utter, Ettan var försten ut & Stumpen har bara en stump till svans. Jävlar vad vi är påhittiga va?

Ungefär som när jag var liten & fick nya mjukisdjur. Pandan döpte jag till Pandis & NalleBjörnen döpte jag till Björne osv.

Men men idag är det ledig, så snart solen tittar fram så blir det rosé vin som smakar smörkola & då ska katterna få fina-söta namn som säljer,

Den här sommaren har än så länge bara bidragit med ett nytt dåligt ha begär.
Jag måste ha ett par Hunter stövlar. För blött är det.


Ett par blanka fina Röda Hunter stövlar skulle göra sig väldigt fint i skohyllan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0