Julstämmning på högsta nivå.

Nu sitter jag här, framför datorn tillverkar internet önskelistor lyssnar på julmusik & små super.
(Min bacardi coconut hade samlat på sig lite väl mycket damm sen sist vi sågs så jag dammade av honom & hällde en skvätt i kaffet)
Idag blev det uppsala för att plåtbitarna som ska sitta i taket behövde lite zink.
Handlade lite julklappar & en vit tomte.
Fick en bygg jacka & ett underställ mer för Johnnys skull än för min tror jag. När jag fryser så förvandlas jag nämligen till ett förbannat monster som bara spottar & svär. Men jag är väldigt tacksam & glad.

Imorgon är det jobb på jobbet som vanligt, ganska skönt ärligt.
På jobbet finns det idioter men det finns det väl överallt.
Jag har en plan som kommer att ställa till det precis lagom bra. Jag har nämligen lagom med plustid för att vara ledig en månad & den tänkte jag ta ut när det är som allra mest fullbokat på jobbet. Bara för att jag vill.


Allt för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0