199 inte ens 200

Dagar kvar till midsommarafton.
Det känns ju inte allt för långt bort.

Annars decemer & idag borde det ha vart snö ute.
Igår brottades jag med en enorm limträbalk & idag är jag Lycklig att åka & jobba.
Att folk bygger hus på vintern förstår jag inte. Jag tycker synd om alla snickare som jobbar ute när det är kallare än 10 grader.

Jag gör inte mycket mer än jobbar, bygger & sover onödigt tidigt.

Men snart är det jul & då är jag ledig på riktigt. Kanske.
Då ska jag vara social & dricka glögg & höra vad folk har haft för sig senaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bra att du kommer vara social vid jul , då ska vi fixa en utekväll lr nåt sånt .. :) Eller vad tycks ? KRAM! S

2011-12-06 @ 07:23:02
Postat av: Anonym

Absolut, det är nästan så att jag börjar få lite socialabstinens (:

2011-12-07 @ 16:44:23
Postat av: Sandra

Det låter bra , hihi .. :)

2011-12-08 @ 07:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0